icon-serwis

SERWIS I WSPARCIE

druk-zarządzanie-wsparcie

Medikon Polska Sp. z o. o. od ponad 15 lat zapewnia swoim klientom wsparcie techniczne, merytoryczne i serwisowe przez cały okres użytkowania zakupionych u nas urządzeń i oprogramowania. Nasza wiedza i doświadczenie, wzrastają  wraz z nieustającym rozwojem systemów do druku będących w ofercie firmy. Dzięki temu, jakość wsparcia i kompetencje specjalistów Medikon w zakresie instalacji, szkolenia, obsługi oraz rozwiązywania problemów użytkowników w sytuacjach kryzysowych, są obecnie znakiem rozpoznawczym naszej firmy.

Dla zapewnienia wysokiej zgodności i powtarzalności kolorystycznej wydruków specjaliści Medikon Polska przygotowali generyczne, bezpłatne profile ICC dostępne do pobrania w sekcji Profile ICC. Dzięki bogatemu doświadczeniu jakie posiadamy w zakresie zarządzania barwą, istnieje możliwość stworzenia indywidualnego profilu ICC dla każdego z oferowanych przez Medikon urządzeń drukujących, zarówno w małym jak i dużym formacie. Właściwie przygotowany, indywidualny profil ICC jest gwarancją wierności kolorystycznej i uzyskania maksymalnych osiągów przez drukarkę.

Przypominamy, że jakość wydruku zależy nie tylko od jakości użytego papieru, ale także od naszych umiejętności posługiwania się papierem, drukarką i oprogramowaniem do druku. Sekcja Porady zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z drukowaniem zdjęć na drukarce atramentowej.
Najważniejsze informacje dotyczące eksploatacji drukarek znajdziecie jednak Państwo w instrukcjach obsługi i użytkowania posiadanych przez Was urządzeń, do których lektury gorąco zachęcamy.

W przypadku problemów z urządzeniem do druku zakupionym w Medikon Polska skontaktuj się z naszym serwisem.
DRUK I ZARZADZANIE BARWĄ - PROFILE ICC

Zakres przestrzeni barwnej możliwej do uzyskania na drukarkach Epson i Canon w połączeniu z papierami fotograficznymi do druku atramentowego FOMEI Collection, FomeiJet, SIHL MasterClass, Hahnemühle Photo i Epson Signature Worthy jest bardzo szeroki, zauważalnie przekracza możliwości minilabu chemicznego, czy druku termosublimacyjnego i umożliwia odwzorowanie kolorów nawet spoza przestrzeni AdobeRGB.

Dla zapewnienia wysokiej zgodności i powtarzalności kolorystycznej wydruków specjaliści FOMEI i Medikon Polska przygotowali generyczne profile ICC.

Generyczne profile ICC, zostały wykonane przy użyciu urządzenia X-Rite i1Pro 2 i oprogramowania i1Profiler oraz BARBIERI Spectro LFP i oprogramowania BARBIERI Profile Expert.

Odwiedź Centrum pobierania profili ICC i pobierz profil ICC którego szukasz!

Profile ICC papierów Fomei Collection i FomeiJet oraz drukarek Epson i Canon

 

By uzyskać najwyższy poziom zgodności kolorystycznej wydruków, zalecamy tworzenie indywidualnych profil ICC. Profile ICC możesz tworzyć własnoręcznie m.in. przy użyciu rozwiązań do kalibracji i profilowania X-Rite dostępnych w ofercie Medikon.

Istnieje także możliwość wykonania indywidualnych profili ICC przez specjalistów Medikon. Skontaktuj się z nami by otrzymać szczegółowe informacje na temat możliwości wykonania indywidualnego profilu dla Twojej drukarki.

SERWIS URZĄDZEŃ W SIEDZIBIE MEDIKON POLSKA

Jak przesłać zgłoszenie?
e-mailem: wsparcie@medikon.pl
faksem (22) 872 13 67 wew. 118
w pilnych sprawach, aby skrócić czas reakcji serwisowej prosimy o jak najszybsze, telefoniczne potwierdzenie przesłania zgłoszenia pod numerem: (22) 872 18 84 wew. 120 lub (22) 872 18 84 wew. 107

Pobierz formularz zgłoszenia w formacie PDF

W pilnych sprawach, aby skrócić czas reakcji serwisowej, prosimy o jak najszybsze, telefoniczne potwierdzenie przesłania zgłoszenia pod numerem:
(22) 872 18 84 wew. 120 lub (22) 872 18 84 wew. 107.

Procedura
Po weryfikacji ze strony specjalistów Medikon Polska, w zależności od koniecznych do podjęcia czynności, zgłaszający otrzyma informacje o szacowanych kosztach usługi i sposobie wsparcia technicznego, które może być zrealizowane poprzez:
konsultacje telefoniczne,
pomoc online, w tym poprzez zdalne połączenie z pulpitem użytkownika,
wizytę bezpośrednią.

Jeśli problem dotyczy trwałego uszkodzenia sprzętu, w przypadku urządzeń do druku w małym formacie (drukarki termosublimacyjne DNP i Sinfonia) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest w siedzibie Medikon Polska Sp. z o.o.
W przypadku urządzeń wielkoformatowych EPSON Stylus Pro, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny realizowany jest przez autoryzowany serwis produktów firmy EPSON w Polsce, firmę DEA.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA PRZEZ STRONĘ
kontakt-druk

Pomoc eksperta

Potrzebujesz fachowej porady ?
Nasz specjalista odpowie na Twoje pytania,
skontaktuj się z nami!